sunnuntai 20. marraskuuta 2011

Keskiviikkona raportoidaan

Kakkosjakso on lopuillaan, on blogiviestinnän jatkon loppuraportoinnin aika.

Raportin alkuun kirjoitetaan, montako päivitystä jakson aikana on tullut. Kertokaa tiivistetysti kirjoitusten sisällöstä, mainitkaa kiinnostavin postaus ja perustelut valinnalle. Mikä oli paras otsikko?

Saitko selville, onko blogista ollut kirjoittajalle hyötyä: onko myynti lisääntynyt? Tai mitä kiinnostavaa yritysblogi on kirjoittajalleen poikinut? Raportin lopussa kerrot, mitä opit yritysbloggauksesta ja mitä opit itse tuotteesta. Mainitse myös, aiotko seurata yritysblogeja (tai asiantuntijablogeja) edelleen.

Lähettäkää raporttinne (1A4 riittää) tiistai-iltaan mennessä. Tapaamisiin keskiviikkoaamuna.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti